II CIKLUS STUDIJA - Nastavni program
Nastavnički smijer
Inovirani nastavni plan i program od ak. 2024/2025. godine
ŠIFRA | NASTAVNI PREDMETI | ECTS | STATUS |
---|---|---|---|
GUO-522-1 | Metodologija izrade i analize nastavnih planova i programa iz geografije | 6 | obavezni |
GUO-535-1 | Savremeni trendovi u geografskom obrazovanju | 6 | obavezni |
GUO-537-1 | Geoinformatička tehnologija u geografskom obrazovanju | 6 | obavezni |
RG-519-1 | Geografija i regionalni razvoj | 6 | obavezni |
DG-508.1-1 | Savremeni političko-geografski problemi svijeta | 6 | izborni |
DG-501.7-1 | Savremeni ekonomsko-geografski problemi svijeta | 6 | izborni |
DG-502.5-1 | Savremeni demografski procesi u svijetu | 6 | izborni |
GUO-513-1 | Geoekološki sadržaji u nastavi geografije | 6 | izborni |
GUO-521-1 | Geografija u inkluzivnoj nastavi | 6 | izborni |
ŠIFRA | NASTAVNI PREDMETI | ECTS | STATUS |
---|---|---|---|
TG-513-1 | Završni rad II ciklusa | 30 | obavezni |
Informacije o strukturi studija i uslovima upisa u sljedeći semester
Struktura II ciklusa studija na Nastavničkom studijskom smjeru je usklađena sa zakonskom i podzakonskom regulativom, odnosno Zakonom o visokom obrazovanju, (“Službene novine Kantona Sarajevo”, broj 36/22), Član 100. (Prelazak u narednu godinu), stav (1)–(8), Statutom UNSA (Član 189.), Pravilima studiranja za I, II ciklus studija, integrirani, stručni i specijalistički studija na Univerzitetu u Sarajevu – Član 18. (obim i struktura studija i studijskog programa) i Članom 19. (Studijski program).
Logička matrica ciljeva učenja
Logička matrica ciljeva učenja predstavlja strukturni prikaz obrazovnih ciljeva povezanih s nastavnim predmetima. Pri tome je važno naglasiti da iz ovih ciljeva proističu svi prethodno navedeni ishodu učenja, koji se odnose na znanje, vještine i kompetencije studenata. Ova matrica strukturira ciljeve prema hijerarhijskom i logičkom redoslijedu, čime se omogućava jasno razumijevanje i povezanost između različitih elemenata nastavnog programa. U ovoj matrici ciljeva učenja, svaki red predstavlja jedan nastavni predmet, dok svaka kolona sadrži određeni obrazovni cilj. Ovaj pristup omogućava uvid u povezanost ciljeva sa svakim nastavnim predmetom, istovremeno pružajući pregled obuhvata i progresije učenja.